VOGE SR1 :
Italiaanse stijl, VOGE kwaliteit
Onze nieuwe VOGE SR1 125 is een compacte scooter met een GT-look: fris, elegant en aerodynamisch, ontworpen door de prestigieuze Italiaanse ontwerper Massimo Zaniboni.
Hij is ontwikkeld om reizen in en tussen steden comfortabeler te maken, dankzij zijn compacte afmetingen die een grote wendbaarheid, uitstekende stabiliteit en opmerkelijk comfort bieden.
De SR1 wordt aangedreven door een vloeistofgekoelde EFI-motor van de laatste generatie, die verrassend snel en soepel reageert, met een gemiddeld brandstofverbruik van 2,2 l/100 km. In combinatie met zijn brandstoftank van 8 liter biedt hij een actieradius van ongeveer 360 km.
De motor heeft ook een hoog betrouwbaarheidsniveau, getest op een testbank met 200 uur ononderbroken werking en in langetermijntests van in totaal 60.000 km.
Het chassis en zadel, gestikt met waterdichte naden, zijn ook getest in duurtesten met 150.000 belastingscycli.
Sleepspelsinnehåll
| Specificatie | Waarde |
|---|---|
| Type | Enkele cilinder, SOHC, 2 kleppen |
| Koeling | Vloeistofkoeling |
| Stroomvoorziening | Elektronische brandstofinspuiting (EFI) |
| Boring x slag (mm) | 52,4 x 57,9 |
| Cilinderinhoud (cc) | 124,9 |
| Compressieverhouding | 11,1:1 |
| Maximaal vermogen (pk / tpm) | 14,08 / 8.500 |
| Maximumkoppel (Nm / tpm) | 14 / 6.500 |
| Koppeling | Automatische droge centrifugaalkoppeling |
| Transmissie | Automatisch met continue variabele snelheidsaandrijving |
| CO₂-uitstoot (g/km) | 57 |
| Gecombineerd brandstofverbruik (l/100 km) | 2,5 |
| Specificatie | Waarde |
|---|---|
| Chassis | Stalen buisframe met oscillerende motor |
| Voorvering | 31 mm hydraulische voorvork |
| Verplaatsing voorwiel (mm) | 121 |
| Achtervering | 2 schokdempers met afzonderlijk reservoir, instelbare voorbelasting met progressieve vering |
| Verplaatsing achterwiel (mm) | 108 |
| Voorband | 110/80-14 tubeless, gemengd profiel |
| Achterband | 130/70-13 tubeless, gemengd profiel |
| Voorrem | 240 mm schijf met remklauw met dubbele zuiger |
| Achterrem | Schijf van 220 mm |
| ABS | Dubbel kanaal |
| Specificatie | Waarde |
|---|---|
| Lengte (mm) | 1970 |
| Breedte (mm) | 740 |
| Hoogte (mm) | 1265 |
| Wielbasis (mm) | 1300 |
| Goedgekeurd gewicht zonder vloeistoffen (kg) | 134 |
| Zithoogte (mm) | 770 |
| Minimale bodemvrijheid (mm) | 160 |
| Tankinhoud (l) | 8 |
| Specificatie | Waarde |
|---|---|
| LCD-kleurenscherm | Ja |
| Connectiviteit | Ja |
| Stapsgewijze navigatie | Ja |
| Brandstofniveau | Ja |
| Verbruik | Ja |
| Tijd | Ja |
| Spanning | Ja |
| Specificatie | Waarde |
|---|---|
| TCS tractiecontrole | Ja |
| Handschoenenkastje met USB-poort | Ja |
| Elektrisch verstelbare voorruit | Ja |
| Opbergruimte voor een integraalhelm | Ja |
| ESS waarschuwingssysteem voor noodremmen | Ja |
| Volledige LED-verlichting | Ja |
| Start zonder sleutel | Ja |
| HD-camera aan de voorkant | Ja |
| Voetsteun passagier | Ja |
| Zijstandaard | Ja |
De SR1 ADV erft ook geavanceerde actieve veiligheidssystemen, met onafhankelijk dubbelkanaals ABS, uitschakelbaar tractiecontrolesysteem (TCS) en Emergency Brake Alert (EBA). Natuurlijk behoudt hij ook de volledige uitrusting van zijn voorganger, inclusief keyless start, een kleurenscherm met LCD-dashboard, volledige LED-verlichting en een frontcamera voor het opnemen van je ritten in HD met een resolutie van 1080p. Hij kan ook worden uitgerust met een optionele topkoffer.