VOGE DS900X is een avontuurlijke motorfiets van topklasse, ontworpen voor
rijders die op zoek zijn naar veelzijdigheid, prestaties en comfort.
Met zijn krachtige 895cc tweecilindermotor en geavanceerde technologie,
Hij valt op, zowel op als naast de weg.
Met 94 pk en 95 Nm koppel biedt de DS900X een soepele acceleratie.
en een krachtige maar gecontroleerde rijervaring.
Of je nu een lange reis maakt of gewoon rondrijdt
dynamisch in veeleisende omstandigheden
motor past zich aan elke situatie aan.
Uitgerust met een Bosch geavanceerde 6-assige IMU, DS900X tilt veiligheid naar een hoger niveau. Dankzij de realtime kennis van de positie en dynamiek van de motor heeft VOGE de DS900X kunnen uitrusten met de volgende functies «ABS bochten», Dit voorkomt dat de wielen blokkeren, zelfs bij remmen in een bocht met de fiets gekanteld.
Dit voorschot komt bovenop de tractiecontrole (TCS), op dodehoekradar en waarschuwingssysteem voor noodremmen, Hiermee is de DS900X een van de technologisch meest geavanceerde motorfietsen op het gebied van veiligheid.
Sleepspelsinnehåll
| Type | 270° tweecilindermotor met balansas, dubbele bovenliggende nokkenas (DOHC) en vier kleppen per cilinder |
| Koeling | vloeistof met oliewisselaar |
| Smering | Semi-droog carter met dubbele oliepomp |
| Stroomvoorziening | BOSCH elektronische brandstofinjectie |
| Boring x slag (mm) | 86 × 77 |
| Cilinderinhoud (cc) | 895 |
| Compressieverhouding | 11,5:1 |
| Maximaal vermogen (pk / tpm) | 94 / 8.250 |
| Maximumkoppel (Nm / tpm) | 95/ 6.250 |
| Koppeling | Multischijf in oliebad. Anti-retoursysteem |
| Versnellingsbak | 6 rapporten |
| CO₂-uitstoot (g/km) | 99 |
| Gecertificeerd verbruik | 4,9 |
| Chassis | gesloten stalen buizenframe met verwijderbaar achterframe |
| Voorvering | Kayaba 43 mm upside-down voorvork met instelbare voorbelasting, rebound- en compressiedemping |
| Race | 198 mm |
| Achtervering | monoshock instelbaar voor rebound en voorbelasting met afstandsbediening |
| Race | 198 mm |
| Stuurdemper | Ja |
| Voorband | Tubeless Pirelli Scorpion Trail II - 90/90 21 |
| Achterband | Pirelli Scorpion Trail II zonder binnenband - 150/70R17 |
| Voorrem | Brembo-kit met dubbele schijf van 305 mm, remklauwen met twee zuigers en radiale hoofdremcilinder |
| Achterrem | Brembo-assemblage met 265 mm schijf en remklauw met één zuiger |
| ABS | Ontkoppelbaar dubbel kanaal op beide wielen |
| Lengte (mm) : | 2.325 |
| Breedte (mm) : | 940 |
| Hoogte (mm) : | 1.420 |
| Wielbasis (mm) : | 1.580 |
| Goedgekeurd gewicht zonder vloeistoffen (kg) : | 220 |
| Zithoogte (mm) : | 825 |
| Minimale bodemvrijheid (mm) : | 190 |
| Tankinhoud (l) : | 17 |
| 7″ TFT-SCHERM: | Ja |
| Connectiviteit Ja: | Ja |
| Spiegel met smartphone: | Ja |
| 3 jaar lang gratis toegang tot Carbit Ride: | Ja |
| Versnellingsindicator: | Ja |
| Bandenspanning (TPMS): | Ja |
| Omgevingstemperatuur : | Ja |
| Verbruik | Ja |
| Spanning | Ja |
| 4 rijmodi: | Ja |
| Ontkoppelbare tractiecontrole (TCS): | Ja |
| ABS voor bochten: | Ja |
| Cruise control systeem (CCS): | Ja |
| Dode hoek obstakeldetectieradar: | Ja |
| Start zonder sleutel: | Ja |
| Snel wisselen omhoog en omlaag (QSS): | Ja |
| Waarschuwing bij noodstop (ESS): | Ja |
| Volledige LED-verlichting: | Ja |
| Mistlampen: | Ja |
| Kruisspaaks tubeless velgen: | Ja |
| Verwarmde handgrepen: | Ja |
| Verwarmde bestuurdersstoel: | Ja |
| Verstelbaar windscherm: | Ja |
| Handbeschermers: | Ja |
| Beschermende behuizing: | Ja |
| USB-aansluiting en 12V-aansluiting: | Ja |
| HD-camera aan de voorkant: | Ja |
| Middenstandaard: | Ja |
| Beschermende staven: | Ja |
| Bagagerek: | Ja |