De VOGE R125 is een sportieve roadster ontworpen voor zowel beginnende als ervaren motorrijders die op zoek zijn naar een stijlvolle, makkelijk te berijden motorfiets.
De R125 wordt aangedreven door een vloeistofgekoelde 125cc-eencilindermotor die 15 pk en 12 Nm koppel levert bij 8.000 t/min. In combinatie met een handgeschakelde 6-versnellingsbak levert deze motor een levendige, responsieve aandrijving die ideaal is voor stadsverkeer en korte ritten.
De fiets is gebouwd rond een stalen buizenchassis dat zorgt voor een stabiel, wendbaar rijgedrag. De vering bestaat uit een omgekeerde voorvork en een monoshock achter, die garant staan voor een uitgebalanceerd rijgedrag en een hoge mate van comfort op verschillende wegtypen.
De R125 is uitgerust met schijfremmen voor en achter, aangevuld met een ABS-systeem voor verbeterde remveiligheid. Deze combinatie zorgt voor effectieve remprestaties en vermindert het risico op vastzittende wielen.
Zijn krachtige, perfect afgestelde motor met vloeistofkoeling, DOHC vierkleps cilinderkop en 6-versnellingsbak levert 15 pk - het maximaal toegestane vermogen in de A1-rijbewijscategorie. Hij zal je overtuigen met zijn geluid, soepele loop en hoge prestaties.
Bij Voge weten we dat een geweldige motor gepaard moet gaan met een bijpassend chassis. Daarom heeft de VOGE 125R een modern chassis, dat intern is gebouwd met behulp van een gerobotiseerd proces, wat in grote mate bijdraagt aan zijn lage totaalgewicht van 136 kg. In combinatie met het ABS-systeem met twee kanalen, de omgekeerde vork en de monoshock met instelbare voorbelasting zorgen deze kenmerken voor een uitzonderlijk rijgedrag van de 125R.
Sleepspelsinnehåll
| Type | Viertakt, vloeistofgekoelde, vierkleps DOHC-cilinder |
| Koeling | Vloeistof |
| Stroomvoorziening | EFI elektronische brandstofinjectie |
| Boring x slag (mm) | 57,3 x 48,4 |
| Cilinderinhoud (cc) | 124,8 |
| Compressieverhouding | 12,1:1 |
| Maximaal vermogen (pk / tpm) | 14,75 / 9 500 |
Maximumkoppel (Nm / tpm) | 12,0 / 8 000 |
Koppeling | Multischijf in oliebad |
Versnellingsbak | 6 rapporten |
CO₂-uitstoot (g/km) | 52 |
| Goedgekeurd brandstofverbruik (l/100 km) | 2,3 |
| Chassis | Multitubulair |
| Voorvering | 35 mm hydraulische voorvork |
| Achtervering | Schokdemper met schakels, instelbare voorbelasting |
| Voorband | 110/70R17 M/C 54H |
| Achterband | 140/60R17 M/C 63H |
| Voorrem | Schijf (276 mm), remklauw met 2 zuigers |
| Achterrem | Schijf (220 mm), 1-zuiger remklauw |
| ABS | Dubbel kanaal |
| Lengte (mm) : | 1.941 |
| Breedte (mm) : | 795 |
| Hoogte (mm) : | 1.070 |
| Wielbasis (mm) : | 1.310 |
| Goedgekeurd drooggewicht (kg) : | 126 |
| Zithoogte (mm) : | 795 |
| Tankinhoud (l) : | 10 |
| LCD-kleurenscherm: | Ja |
| Verslag toegezegd: | Ja |
| Brandstofniveau: | Ja |
| Verbruik: | Ja |
| Tijd van de dag: | Ja |
| Spanning: | Ja |
| Volledige LED-verlichting: | Ja |
| USB-aansluiting: | Ja |